fredag 18 februari 2011

Det här hade jag på mig idag

Åh. Detta inlägg ha jag fasat inför. Ett dagens outfit inlägg. HJÄLP! Men vad är livet utan utmaningar? Okej, jag gjorde såhär: satte igång webbkameran mosade ihop mig på en stol och tog en magnific bild.

Magnific som sagt, funderar på att byta rikning här i livet, börja handla på Gina Tricot och bli modebloggare.
 Dagen till ära bar jag dessa gyllene plagg:
- Skogligtgrön kofta från Röda Korset 20kr
- Benvit, vitlöksvit(eller vad det nu heter den här vita färgen som inte är sådär fruktansvärt knalligt vit) långärmad tröja, minns inte varsifrån den är.
- Fejkmanchester, svarta. Förvånande nog från Cubus, havla priset och allt.
- Långkalsonger i merinoull, Ullmax. Väldigt high fashion.
- Egengjorda armband.
- Halsband och fu-finger ring är köpta någonstans i Illinois.
- Lillfringerring är ärvd av farmor Gun.

Shit vad exklusivt. Fräsens fiende. What makes you go gah?

Inga kommentarer: