tisdag 13 mars 2012

Hitprogram.se

Dagens ledord är: störigt och störig.

Det började likt en vanlig morgon - vinden förstörde allt. ALLT. Var less när jag kom till skolan och blev ännu lessare då jag mötes av, enligt mig, fruktansvärda åsikter av folk på religionen. Störigt. Blev så stridslysten man kan vara, feministen inom mig blomstrade - enligt mig vann jag debatten med hästlängder, så partullerade vidare genom dagen med flaggan i topp.

Andra halvan av dagen har jag använt uttryck såsom utvald.com och förvirrad.org liiiite för mycket för mitt eget bästa. Vad folk runt omkring mig tycker om mitt nyupptagande av denna gamla trend är en oviktigt fråga då jag själv finner mig otroligt underhållande. Störig.
Elsa pälskorv, övergödd.net. Idag har hon fått lammkött, lax och lite grädde.

Inga kommentarer: