onsdag 7 mars 2012

Budget forever

Idag har jag kanske köpt min balklänning. Den ser förjävlig ut. 85 kr kostade den. Varför köper man en klänning som har utseendet av en mörklila mardröm kanske du lite smått undrar nu? Jo för att den kostade 85 kr, som sagt, och för att den har möjlig potential. Om man klipper och syr och grejar och trixar lite. Har lite ångest inför det här med att klä upp mig till tusen.. är inte rikigt min grej någonstans.. men vafan.

Har även haft reunion med mina två utomordentligt bra muskitörer Anna och Maja - fika, tysklandplanering och myrornabesök. Bra upplägg för en bra eftermiddag. Enda lågpunkten var att jag råkade åka fel buss så att jag hamnade fem hållplatser fel - resulterade i en långjävla promenad i isjävla vind och kalljävla kyla #klantighet

Inga kommentarer: