lördag 28 januari 2012

Bra medborgare

Detta är bara tre, NEJ FYRA, av alla anledningar till varför jag idag borde få ett dipolm:

- Bokat tid för blodgivning, woa
- Skapat och bjudit behövande ungdomar på tårta.
- Vunnit tre av tre möjliga vinster i sällskapsspel. Som jag och Lisa resonerat om idag så är det på detta vis att när man spelat matcher och tävlat hela sitt liv och sen ba lägger ned allt så måste man ta ut sin tävlingsinstinkt någonstans. Jag tar ut den över allt, när jag går upp för trappen, i spel, i diskussioner, idrotten, överallt och hela tiden - ett jävla liv blir det iallafall.
- Uppdaterat mitt CV

Applåder applåder

2 kommentarer:

Anonym sa...

En anledning till varför du inte borde få ett diplom:

-Du kan inte din matte, unga dam! Det där är fyra punkter.

Lina sa...

Heh oj. Nog visste jag det... tjatmamma/missipippi/basserwasser