tisdag 17 april 2012

Hejdå bloggjävel

Läs något av kvalité och värde istället för menlösa bloggar som denna. Kenza m.fl. räknas också som menlösa, det enda dom gör att att sätta moderiktiga och trista trender och bidra till ett jävla svåruppnåeligt ideal. Läs istället http://www.theescape.se/, ska också göra något sånt en vacker dag. Lovar här och nu. Sen ska jag bli en av samhällets eliter efter det.

Startar blogg igen när jag har något av värde att skriva om. Just nu är det största del mina egna mannar som läser detta (hej Anja) och ni får ju fan reda på allt lajv ändå så vad är meningen lixom. Förväl bloggen. Du har varit ett fantastiskt irritationsmoment i livet och jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Fack jo hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du slutar blogga dör jag, detta är ju min kaffetermos i gryningen (ah kommer inte ihåg hur det var, ville bara vara med och cool som vanligt) ha så kul!!! skriver det här för att jag har inga batterier i telefonen och vet att du kollar här ofta! kram anja